Energetické úspory objektu Základní školy ve Slavkově u Opavy

zš

 

 

intenzifikace ČOV Slavkov

 

Moravskoslezský kraj podporuje projekt

"Hvozdnický expres"

z dotačního programu "Podpora venkova a rozvoje venkova Moravskoslezského kraje 2018"

"Rekonstrukce chodníků na 
L. Svobody ve Slavkově II. etapa"

 

expres

Konsolidovaný rozpočet

Rozpočet

 

severní morava

 

Nabídka práce

Navigace

Obsah

DSO Mikroregion Hvozdnice příjme pracovníka na pozici: Manažer Mikroregionu Hvozdnice

Typ: náš tip
Místo výkonu práce: Dolní Životice
Termín podání přihlášek v zalepené obálce nejpozději do 31.1.2019 do 12:00 na Úřadu obce Dolní Životice, Štáblovská 35, 747 56 Dolní Životice.
Termín pohovoru 19.2.2019 od 14:00 na Úřadu obce Dolní Životice, Štáblovská 35, 747 56 Dolní Životice.
Případné dotazy: Ing. Jan Birgus, tel. 602584081, více info v pdf.

pdf.

 

DSO Mikroregion Hvozdnice, přijme pracovníka na pozici: Manažer Mikroregionu Hvozdnice  


Náplň práce manažera Mikroregionu Hvozdnice (MH) 
Standardní služby manažera :

1. vedení mikroregionu - schůze, zápisy, audity, kontroly

2. doplňování webových stránek MH - informovanost občanů členských obcí

3. koordinace akcí v MH - odstranění duplicity akcí v jednom dni u více obcí najednou, kalendář akcí v mikroregionu

4. Hvozdnický expres (vlak) - vedení agendy, vyúčtování, propagaci, prezentaci poskytovatelů dotací, fotodokumentace

5. profil zadavatele MH - vkládání dat - smlouvy, faktury hlídání termínu

6. poskytnutí služeb nadstandardu za úplatu pro obce neplatící nadstandard

 

Nadstandardní služby manažera 
I.postupné sjednocení profilu zadavatele všech členských obcí -

2. postupné společné úhrady služeb a energií u obcí - nastavení podmínek pro aukce

3. vedení agendy pracovníků obcí na údržbě zeleně - vibrace, zařazení zaměstnanců do pracovních skupin, vybavení ochrannými pomůckami a asistence u kontrol K.HS

4. bezpečnostní školení zaměstnanců - organizace u členských obcí

5. vedení agendy zásobníku projektů členských obcí ve vazbě na možné dotační tituly

6. vyhledání vhodných agentur pro zpracování velkých žádosti o dotaci

7. zpracování drobných žádosti o dotaci - pomoc obcím s vyplněním malých žádostí

8. zadávání výběrových řízení zakázek všech velikostí

9. zpracování hlášení v oblasti opadů, vod apod.

 

Požadavky:

- ukončené VŠ vzdělání a minimálně 3 roky praxe nebo úplné středoškolské vzdělání a minimálně 5 let praxe

- praxe v oboru státní správa, samospráva nebo organizace poskytující dotační poradenství

- řidičské oprávnění skupiny B a ochota řídit služební vozidlo

- schopnost samostatné práce

- orientace v související legislativě

 

Obsah přihlášky: 
- jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, místo trvalého pobytu, datum a podpis uchazeče


Doklady potřebné pro přihlášku: 

- úředně ověřená kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání

- strukturovaný životopis

- výpis z rejstříku trestů

 

Místo výkonu práce: Dolní Životice 
Termín podání přihlášek v zalepené obálce nejpozději do 31.1.2019 do 12:00 na Úřadu obce Dolní Životice, Štáblovská 35, 747 56 Dolní Životice. 
Termín pohovoru 19.2.2019 od 14:00 na Úřadu obce Dolní Životice, Štáblovská 35, 747 56 Dolní Životice. 
Případné dotazy: Ing. Jan Birgus, tel. 602584081 

 

 

 


Příloha

Vytvořeno: 15. 1. 2019
Poslední aktualizace: 8. 4. 2019 10:05
Autor: Mgr. Renáta Pirunčíková